Erzincan 2 Şubesi

Üniversitemiz Üst Yönetimini ziyaret ettik.

          Üniversitemiz de yetkili sendika olarak idari kurul toplantısı gündemi görüşülmüş olup, Akademik ve İdari personelin beklentileri, sorunları hakkında gerekli adımların atılması gerektiğini iletmiş bulunmaktayız. Gündem değerlendirmesi sonucunda İdari kurul tutanağını tüm çalışanlarımızla paylaşılacaktır.

Üniversitemiz üst yönetiminde ki değerli hocalarımızla çok önemli toplantılar yapmış bulunmaktayız. 

Genel Sekreteremiz Doç. Dr. Mehmet Cihat ÖZGENEL

Rektör Yardımcısı Prof. Dr. A. Ercan EKİNCİ 

Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Adem BAŞIBÜYÜK

Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Çağrı ÇIRAK

Üniversitemizin gelişmesinde öncün olan, Akademik ve idari personelin her zaman yanında olan değerli hocalarımıza teşekkür ederiz. 

Toplantılarımız personelimiz için hayırlı olsun.

2022 YILI KURUM İDARİ KURUL GÜNDEMİ

Madde 1 Gündem)
Aşağıda yazılı Görevde Yükselme sınavlarından hangileri ne zaman açılacaktır. Yardımcı Hizmetler Grubunda çalışan personele sınav açılmalı.
 
  1. Şube Müdürü                         : Üniversitemizde hiç sınav açılmamıştır.
  2. Şef                              :
  3. Memur                        : Hizmetli kadrosunda çalışıp memur işi görenler için.
Madde 2 Gündem)
Aşağıda yazılı Unvan değişikliği sınavlarından hangileri ne zaman açılacaktır. Açılmayan sınavların açılmama sebepleri nelerdir.
 
  1. Mühendis                   :
  2. Tekniker                     :
  3. Teknisyen                   :
  4. Diğer                           :
Madde 3 Gündem)
  1. Devlet Memurlarının Yer Değiştirme Suretiyle Atanmalarına İlişkin Yönetmeliğin 12. Maddesine istinaden Sağlık, aile birliği ve can güvenliği mazeretlerinin belgelendirilmesi halinde Muvafakat verilmesi noktasında kolaylık sağlanmalı.
 
  1. İdari personele muvafakat verilmesi noktasında personel eksikliği 4/b sözleşmeli personel alımı ile giderilmiş olup, taleplerin değerlendirilmesi ve tayin belirsizliklerinin giderilmesi için belli kriterler getirilerek personelin bilgilendirilmesi adına gerekli cevap verilmeli.
 
  1. İdari personele muvafakat verilmesi noktasında personel eksikliği 4/b sözleşmeli personel alımı ile giderilmiş olup, ilçelerde çalışan personelin tayin talepleri çözüme kavuşturulmalıdır.
Madde 4 Gündem)
  1. Eski lojmanların bakımları yapılmalı. ( Özellikle İdari personele verilen Eski Meslek ve bazı Sümer lojmanları oturulacak gibi değil, lojmana geçen personel kendi cebinden para vererek bakımlarını yaptırmaktadır.)
  2. Üniversitemize yeni lojman alımı olacak mıdır? (devir, yeni yapım vs. alım varsa personele dağıtımı nasıl gerçekleşecektir.)
  3. Akademik ve idari personele tahsis edilen lojman oranının yeniden düzenlenmesi, akademik personele %60 ve idari personele %40 oranında lojman tahsisinin sağlanması. Kurumda çalışan idari personele değer verildiği bilinmesi amacıyla lojmanlardan daha fazla yararlanması sağlanmalı. Personele verilecek lojmanlarda eski ve yeni lojman ayrımı yapılmamalı.
Madde 5 Gündem)
İdari Personelin verimliliğinin, mesleki gelişimlerinin ve hizmet kalitesinin artırılması için kurum içi ve kurum dışı eğitimlere katılması için gerekli çalışmalar yapılmalıdır. Daha önce düzenlenmiş olup, kuruma yeni başlayan personeller olduğundan yeni eğitim planlamaları yapılmalıdır.
Madde 6 Gündem)
Merkez yerleşkede sendika temsilciliği için oda tahsis edilmesi ayrıca üniversitenin birimlerinde müsait alanlara sendika reklam ve haber afişlerinin panolara konulması için izin verilmesi sağlanmalı.
Madde 7 Gündem)
Üniversitemiz birimlerinde yıllardır yoğun ve özverili bir şekilde çalışan personellerimizin motivasyonu açısından ve diğer çalışanlara örnek olması anlamında çalışan personelimizin onurlandırılması, hatırlanması ve teşvik edilmesi önemlidir. Bu nedenle 657Sayılı Devlet Memurları Kanunun122. Maddesi gereği ödül sisteminin uygulanmasına yönelik çalışmaların yapılması.
Bu konu ile alakalı yönerge hazırlanabilir.
Madde 8 Gündem)
Kurum içi isteğe bağlı yer değiştirme işlemlerinin personelin aidiyet duygusunu ve performansını artıracağını düşünüldüğünden dikkate alınması
Madde 9 Gündem)
Akademik kadro bekleyen personelin kadro sorununun imkanlar dahilinde karşılanması. (Doç.- Dr. Öğr. Üyesi vs.)
Akademik yükselme ve kadro bekleyen personel için akademik yükselme yönergesi hazırlanmalıdır.
Madde 10 Gündem)
Üniversitemizde 4/B li sözleşmeli başlayan güvenlik ve temizlik personelin giyim yardımının zamanında ve herkesin yararlanacağı şekilde yapılması sağlanmalı.
Yeni başlayan personelin ivedilikle ihtiyaçları giderilmeli.
Madde 11 Gündem)
Kampus sınırları içerisindeki personel servis duraklarının kapalı olarak yapılması gerekmektedir. Kapalı olarak yapılması sağlanamaz ise üzerlerinin kapalı yapılması sağlanmalıdır.